Przekładnia walcowa płaska Bonfiglioli

Przekładnia walcowa — płaska charakteryzuje się równoległym przesunięciem osi silnika i osi wału wyjściowego. W przekładniach w korpusie płaskim typu F daje to bardziej zwartą konstrukcję w porównaniu z przekładniami walcowymi prostymi. 

Typowymi przykładami zastosowania przekładni walcowo — płaskich jest technika transportowa oraz procesowa.

Przekładnia walcowa płaska - specyfikacja

Moc mechaniczna na wejściu
0,17 - 125 kW

Moment obrotowy na wyjściu
140 - 14.000 Nm

Zakres przełożeń
6,4 - 2099

Konfiguracja wyjścia

  • wał zdawczy drążony z rowkiem wpustowym
  • wał zdawczy pełny z wpustem
  • wał zdawczy drążony gładki z pierścieniem zaciskowym
  • wał zdawczy drążony gładki z tulejami redukcyjnymi i pierścieniem zaciskowym

Konfiguracja wejścia

  • przyłącze kołnierzowe dla silników elektrycznych IEC lub NEMA
  • przyłącze kołnierzowe dla serwomotorów
  • zintegrowany silnik kompaktowy
  • wał wejściowy pełny z wpustem

Przekładnie mogą współpracować z silnikami elektrycznymi dowolnego producenta wyposażonymi w kołnierz IEC

Typ Moment [Nm]
F 10140
F 20250
F 25400
F 31600
F 411.100
F 511.800
F 602.900
F 705.000
F 808.000
F 9014.000